Eriks KØReSKOLE sct mogens gade 55 a - køreskole i Viborg

OM OS

Velkommen til Eriks Køreskole - en personlig drevet køreskole, hvor både faglighed og godt humør er i højsædet. Køreskolen er drevet af Erik Baltsersen, der har har overetaget ejerskabet i Viborg-afdelingen.

Erik er udlært i december 2005 og har siden februar 2006 praktiseret som kørelærer, hvor han har ført tusindvis af elever til et succesfuldt kørekort. Han er bosat centralt i Viborg, hvor hans forfædre har levet gennem flere hundrede år - og kender Viborg særdeles godt - en viden der kommer dig til gode - både under køretimen og ved køreprøven, som foregår i Viborg.

Eriks Køreskole er medlem Danske Kørelæreres Landsforbund (DKL)

Formålet med Eriks Køreskole er at give folk muligheden for at få kørekort - uden at skulle betale de høje priser som andre køreskoler tager - ikke mindst for antal af ekstra lektioner.

Desuden er Eriks Køreskole imod prisaftaler og annonceringsbegræsninger, som nogle brancheorganisationer påkræver sine medlemmer, jf. skrivelse fra Forbrugerstyrrelsen og fra DR.

Sådanne prisaftaler kommer ikke forbrugerne til gode.

Vi tilbyder på Eriks Køreskole - muligheden for tilvalget konceptet med fast pris (For den Fornuftge og Grundige Elev)          Det vil sige, at Erik vurderer om eleven er klar til køreprøve og hvis ikke eleven er klar efter de lovpligtige lektioner, så kører Erik gratis ekstralektioner med eleverne.

Hvorfor denne service ? Fordi at Erik ønsker at der skal være tillid mellem elever og kørelæreren - at eleven ikke føler, at kørelæreren vil tjene unødige penge på ekstra timer - og at der er et fælles mål - at eleven bliver en dygtig ansvarsfuld bilist, der består køreprøven første gang.

På Eriks Køreskole er vi desuden meget opmærksomme på at skabe det optimale indlæringsmiljø. Eleverne sidder godt i hyggelige lokaler - når den spændende teori bliver gennemgået

I skolevognen vil eleven opleve en erfaren og rolig kørelærer, hvor at eleven bliver behandlet med respekt, hvor der ikke bliver råbt af eleven - og hvor elevens tid ikke bliver brugt på privat mobilsnak.

Vi håber du har lyst til at starte hos Eriks Køreskole og få dit kørekort gennem os.

Vores skolevogn

Renault Clio fra 2023 - diesel - tag kørekort i god stil og med god samvittighed

Vi har netop fået ny skolevogn og valget er faldet på en ny Reanult Clio, som både er smart, rummelig, har gode køreegenskaber og er økonomisk, da den kører langt på literen.

Tag kørekort i en bil med god stil - uden at ødelægge miljøet

Vores Teorilokale

Hyggelig stemning, gode læderkontorstole, slik, sodavand, masser af trafikale tavler og whiteboard og projektor.

Det perfekte indlæringsmiljø for de bedste resultater.

Viborg - Sct. Mogens Gade 55 A

SEND EN SMS ELLER MAIL